Tag Archives: blush lacquers

BLUSH Lacquers: Multichrome Madness August 2018

Standard

•A PRESS SAMPLE FANDANGO•

Soooo … let’s pretend I haven’t dropped off the face of the earth these past few months and just carry on with this blogging thing like EVERYTHING IS NORMAL. Shall we? We shall!

Okay, in my defense, things have been stupid busy over here. Hubby decides he wants to build a house, which is all fine and good, but did you know in order to sell the house you currently live in, you have to take all 3000 bottles of nail polish off the wall and act like NO ONE CRAZY LIVES HERE? Seriously, y’all, is this even worth it? My kitchen table being all kitchen-table-y instead of the Black Hole of Nail Polish we all know it really is.

I CLICK, YOU CLICK, WE CLICK

Polish Pickup April 2018: Across the Universe

Standard

• A PRESS SAMPLE FANDANGO •

Woah. Where have I been?  You know, I’d like to tell you I’ve been busy doing something really cool, like singing in an 80s band or learning how to riverdance, or maybe something even less cool (but CLEARLY AND TOTALLY worthwhile), like dressing the cat up in little outfits and carrying him in a purse through the grocery store.  But seriously, do you even know whose blog you’re reading right now?  Certainly not the blog of a person who goes and “does stuff” for a living, I’ll tell you that much.  YOU GUYS.  It’s me!  And y’all know damn well I’ve been laying on this couch for the past 12 days in the most extreme display of pajamas you EVER did see.

I CLICK, YOU CLICK, WE CLICK

BLUSH Lacquers: Hella Handmade Creations Group Custom Trio March 2018

Standard

• A PRESS SAMPLE FANDANGO •

Welp, March is practically over now. Sounds like an awesome time to tell you about some monthly exclusives that are about to go away forever! Not gonna lie: it’s not been an ideal time to be lounge-y, but I lounge-y’ed anyway. Who’s the most professional blogger in alllll the land? I’m not gonna tell you cuz you already know.

I CLICK, YOU CLICK, WE CLICK

BLUSH Lacquers: Holo-Maniacs Group Custom March 2018

Standard

• A PRESS SAMPLE FANDANGO •

Time to play some catch up! Hubby went out of town for work this weekend, which coincidentally has coincided with the house becoming haunted. To distract myself (to the trillionth degree), I shall blog and blog and blog until I fall asleep and not notice how extraordinarily long the cat has been sitting in the bathroom in the dark, staring at the toilet for no DADGUM good reason.  Which is what we tell ourselves, cuz the notion of a ghost on the toilet is the least ideal scenario of all time EVER.

I CLICK, YOU CLICK, WE CLICK

Polish Pickup March 2018: Books

Standard

• A PRESS SAMPLE FANDANGO •

Time once again for everyone’s favorite Polish Emergency cuz the March Polish Pickup is coming y’all!  Annnnd, YOU GUYS … We got us a good one.  This month’s theme is Books and I am the happiest of all things happy.  Books, gloriously smiling-to-myself-like-an-idiot BOOKS.  My first love, my best friend, the whole reason it takes me three hours to drink one tiny wine cooler.  Cuz while all the cooler kids went to parties, I read books like it was my dadgum job and quite honestly – I got the better end of the deal.  I mean, the fact I have no idea how to sip a shot of Jagermeister without holding my pinky up like a fancy lady is beside the freaking point. 

I CLICK, YOU CLICK, WE CLICK

BLUSH Lacquers: 1929 Collection

Standard

• A PRESS SAMPLE FANDANGO •

Well that’s the last time I go braggin’ about our weather.  Currently sitting here on the backside of a handful of 60-degree days, basking in the joy that only a day with zero sunshine and a crap ton of freezing rain can bring.  UGH.  Why, Universe, whyyyyyyeee?  I’ve got 27 new pairs of capri pants and now nowhere to wear them, which might be the lamest thing I’ve EVER freaking written.  Seriously, if y’all need me, I’ll just be over here covered in an extraordinary amount of crocheted afghans, looking like the most miserable human of all time ever, but with a skosh of sexy as that just happens whether I want it to or not.  I mean, CROCHETED AFGHANS. Now what is your question?

I CLICK, YOU CLICK, WE CLICK

Polish Pickup February 2018: Sugar Rush

Standard

• A PRESS SAMPLE FANDANGO •

Time for everyone’s favorite Polish Emergency cuz the February Polish Pickup is coming y’all!  I’m doing things a little different this month as I haven’t had much free time for swatching and blogging like normal (or even lounging about on couches, which is quite possibly the lamest thing ever written).  Work has been very needy lately, what with all the people wanting their tax forms prepared in a timely manner (i.e., most ideal scenario) as opposed to the feet up, desk napping, procrasinating thing I’d rather do.   Ugh.  Fiiiine.  But I swear, if bonus points aren’t headed my way after this .. welllll .. where is Leonardo DiCaprio when you need him?  (SERIOUSLY, WHERE IS HE?)

I CLICK, YOU CLICK, WE CLICK